Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 28 Apr 2019 23:31:36 +0200
Jacek Maciejewski w ydniep1povut.1qeg7q5sqsiw.dlg@40tude.net">news:ydniep1povut.1qeg7q5sqsiw.dlg@40tude.net
Dnia Sun, 28 Apr 2019 16:22:54 +0200, 1634Racine napisał(a):
E tam. Dam ci przykład. Przez lata byłem entuzjastą Opery, tej starszej
z klientem poczty M2. Nie wyobrażałem sobie by nie mieć mailera w
przeglądarce.
zapewne z powodu *wygody* . No, chyba, ze meczyles sie majac dwa w
jednym.  To dlaczego uzywales...?
Ironia nie na miejscu. 90% albo i więcej domowych userów komputera używa
wyłącznie webmaila. Czyli mailera w przeglądarce. Zapewne dla wygody,
nie?

schodzisz pietrami do otchlani, od softu do usenetu i maili w jednym (albo nie w jednym i o tym byla mowa), do przegladarki z MAILEREM, teraz do przegladarki takze dla webmail - to sie robi groch z kapucha, zero zwiazku z tym o czym ja pisze. sorry,na takich glebokosciach to ja babelkuje.

IMO dosyć wątpliwej bo obsługa maili webowym mechanizmem przypomina
lizanie cukierka przerz szybę, ale powszechność tego powinno ci dać do
myślenia.

na szczescie nie ma obowiazku konstytucyjnego

W koncu korzystanie z maili to jest w finale dojscie do www i
wicewersa, wiec... czujesz?

nein, sir