Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Baaardzo dziwny błąd w OE6
From: "HF5BS" <valhalla@interia.pl>
Date: Fri, 26 Apr 2019 11:24:03 +0200

"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote in message news:5cc25cb5$1$523$65785112@news.neostrada.pl...
Webmaile mają często podobnie głupie opcje jak programy desktopowe, ale zrealizowane w jeszcze głupszy sposób. Niektóre mają np. opcję domyślnego importu adresów z windowsowej książki adresowej (używanej m.in. przez OE) przy każdym uruchomieniu webmaila.

A my się zgadzamy na taki import? Jak to ma być przesłane? Skrypcik jakiś w tle, a my nieświadomi, że po łączach śmiga trochę więcej, niż byśmy chcieli...? Bo co do głupoty webmaila, to zgadzam się, mam w Interii, to skurkolot (nie poprawiać, to nie jest od słowa "skórka", tylko "qr...") dopisuje mi do listy kontaktów całe spamerstwo, które na nim odbiorę... i w pewnych sytuacjach badzo to przeszkadza i utrudnia... Już nawet jej nie czyszczę, za bardzo to upierdliwe - tylko pojedynczo...