Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki darmowy, niekoniecznie lekki antywirus?
From: "Jacek" <jacek@jacek.com.pl>
Date: Thu, 21 Feb 2019 18:02:15 +0100
Użytkownik "Trybun" <cheilmx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:5c6ed6c1$0$508$65785112@news.neostrada.pl...
Myślę że lepiej będzie jak któryś z antywirusów odinstalujesz, dwa aktywne w systemie to proszenie się o kłopoty.
Na razie AVG tylko wyłączyłem. Mam nadzieję, że to wystarczy.
Odinstaluję go gdy zdecyduję się na Pandę.

dobry wysoce konfigurowalny firewall w XP to w odróżnieniu od antywirusa -
konieczność.
Może to głupie pytanie, ale co praktycznie, a nie teoretycznie, daje firewall?

Panda Antywirus Free w sumie zajmuje też znikomą ilość zasobów ponieważ działa w trybie online to nie pożera mi limitowanego transferu internetu na swoje aktualizacje
Nie pożera transferu z Internetu na aktualizacje bo działa online?
Przyznam, że nie rozumiem.

Dziękuję i pozdrawiam
Jacek