Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Mon, 26 Nov 2018 13:42:48 +0000 (UTC)
Dnia 26.11.2018 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

> W Mincie 19 Mate masz 3 managery okien: Marco, Metacity i Compiz do
> wyboru już zainstalowane. Więc łaski nie ma, powinno śmigać ale mi nie
> chciało.

Powinno, chyba że ktoś z licznych ;-) developerów Minta znów
czegoś nie dopatrzył :-)

Poza tym, jak wspomniałem, lepiej zmienić całość środowiska
graficznego, nie sam WM. Czyli zamiast GNOME użyć Mate,
KDE albo XFCE, a nie zmieniać Metacity na xfwm
czy podobnie.

Ale to już całkiem OT.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.