Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: "Robot" <no@spam.com>
Date: Fri, 23 Nov 2018 00:20:42 +0100

Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5bf735ca$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
Widziałem w wątku dyskusję o licencjach z Allegro. W moim przekonaniu
wszytko zgodnie z prawem i jestem pewien, że ludzie kupują to również
jako po prostu dupochron i to pewnie też na firmę - mają klucz, dowód
zakupu itd. Z licencją windows to już chyba nie tak zgodne. Ja
osobiście nie rozumiem tego namawiania do linuksa, ale jak już go
chcesz "poznawać" to może zostań tylko z nim? Nie wiem co robisz na
komputerze, ale przeskakiwanie z systemu na system w zależności od
tego jakiego programu chcę użyć jest wg mało zabawne.
Linuksa chciałem poznać, bo często można przeczytać receptę: "Wyrzuć
Windows, przejdź na Linuksa".  Ale zostać tylko z nim nie chcę i nie mogę.
Przeskakiwać z systemu na system też nie jest moją intencją.

Czy mam rozumieć, że najlepsze wyjście to kupić, zainstalować i stosować
Win 7 OEM z aukcji o której pisałem,a którą, jak piszesz, widziałeś. Stosowałbym
go tylko do celów "domowych", więc dowód zakupu moźe wystarczy.
Wtedy Linuksa zainstalowałbym jako drugi system wybierany przy logowaniu
i korzystał z niego w "wolnych chwilach".
W każdym razie nie chciałbym doprowadzi do sytuacji, że z powodu MV
mój komputer będzie wolniejszy niż teraz, pomimo, że rozszerzę RAM.

Pzdr.
Robot