Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Nov 2018 00:04:08 GMT
Witaj Robot, 23 lis 2018 w
news:5bf739cc$0$496$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości
> Linuksa chciałem poznać, bo często można przeczytać receptę: "Wyrzuć
> Windows, przejdź na Linuksa".  Ale zostać tylko z nim nie chcę i nie
> mogę. Przeskakiwać z systemu na system też nie jest moją intencją.

Tak, znam to. Odkąd pamiętam tak mówiono. Na pewno linuks ma mnóstwo
zalet, ale osobiście nie chce mi się go już poznawać, no i mam za dużo
programów tylko na win. A w cuda, że linuks ze starego sprzętu
wykrzesa ogień to już na pewno nie wierzę.

> Czy mam rozumieć, że najlepsze wyjście to kupić, zainstalować i
> stosować Win 7 OEM z aukcji o której pisałem,a którą, jak piszesz,
> widziałeś.

Nie mówiełem o tej konkretnie aukcji, ale jak widzę się cenią :)
Bo ja wiem, nawet to by mogło być:
https://allegro.pl/windows-7-professional-32-64-bit-pl-
i7489317925.html
Powiedzmy wprost - to kwesita mniej lub bardziej sumienia. Każdy
czuje, że coś jest nie do końca ok, ale ma dupochron. I nie twierdzę,
że to są jakieś kradzione klucze - nie znam ich pochodznia.
>Stosowałbym go tylko do celów "domowych", więc dowód
> zakupu moźe wystarczy. Wtedy Linuksa zainstalowałbym jako drugi
> system wybierany przy logowaniu i korzystał z niego w "wolnych
> chwilach". W każdym razie nie chciałbym doprowadzi do sytuacji, że z
> powodu MV mój komputer będzie wolniejszy niż teraz, pomimo, że
> rozszerzę RAM.

To tak zrób. Skoro XP jest za stary - nie masz dużego wyboru. 4GB ram
i C2D moim zdaniem to nie jest środowisko żeby się bawić w życie na
virtualce.