Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sat, 24 Nov 2018 22:55:26 +0100
Dnia 24 Nov 2018 21:29:55 GMT, pueblo napisał(a):

> No to jak to z tym GUI na Linuksach jest? :) Nie za dobrze, czy może tak
> jak w reklamie:

Mnie się nie udało. Ale statystyki nie mam. Podejrzewam że w większości
przypadków to działa. Jeśli natomiast chciałeś mi zarzucić
bezkrytyczność w stosunku do linuksa to zrobiłeś błąd. W pewnym
określonym zakresie używania jest to bardzo dobry system. Poza tym
zakresem są inne, lepsze. Podobnie zresztą jak wszystkie inne systemy :)
Wielu znajomym, zupełnym głąbom, którzy przychodzili do mnie ze swoimi
skrzynkami z XP czy inną windą średnio raz na kwartał, poinstalowałem
Minta. I lata już mijają w niektórych przypadkach a ja mam spokój :)
--
Jacek
I hate haters.