Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 8 Apr 2018 23:18:37 +0200

Użytkownik "Marek S" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości news:padklh$lm9$1@node1.news.atman.pl...
Kłopot z tym, że młodzież odporna jest na uświadamianie więc trzeba działań siłowych. Myślenie na te tematy zaczyna się pewnie po 30tce, gdzie już za późno jest na cokolwiek.

Ponadto zwróć uwagę ilu dorosłych korzysta ze słuchawek dousznych mimo iż sporo się mówi o konsekwencjach.

No, chociażby ja :) Co daje mi dodatkowo plusa, że nieco przytłumia hałas otoczenia. Niekiedy idąc z psem, po prostu zakładam słuchawki, bez wtykania wtyczki do telefonu/odtwarzacza. A głośności nie daję więcej, niż ponad prawilną. Problemem jest natomiast bardzo różny poziom głośności w filmach YT, jeden idzie cicho, że nic nie da się zrozumieć, inny głośno, że trzeba przyciszać. Przeciętna jest jednak zbyt cicha, a niekoniecznie chcę, by przełamywać blokadę, bo potem nie wraca. A pewne melodie słucham z dokładnie określoną głośnością.

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...