Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] blokada głośności słuchawek
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sun, 8 Apr 2018 19:22:04 +0200
W dniu 2018-04-07 o 18:14, HF5BS pisze:

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:paaomm$r05$1@node2.news.atman.pl...
MarkPunk <markpunk@poczta.fm> napisał(a):
podobno nie da się tego idiotyzmu wyłączyć, ale być może jest możliwość
zmiany tej wartości domyślnej z 42 np. na 60

Nie, można tylko odinstalować.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-hardware-winpc/realtek-hd-audio-hearing-loss-nag-screen/891890e1-8085-45ed-b7af-665a0a564875?auth=1

A potem zdziwienie, że ludzie psy wieszają na tym, czy owym... Nie da się? Wyciągnę głośniki i do nich przez dzielnik przypnę słuchawki.
Tak się nie da.
Rozumiem resztę, to idzie przez wzmacniacz.

dowolnie głośno. Za czasów PRL, siadałem przy kolumnie, której membrana drgała z amplitudą nawet 1 cm.

Wychylenie, nie amplituda - ona była równa drganiom (dźwięki).

Przeżyłem, słuch się nie uszkodził.

Na jedno nie słyszę po dyskotekach z tamtych lat.

Oczywiście, to było okazyjne takie słuchanie. Skoro pozwala się ludziom jarać, sporo pozwala się chlać, to czemu nie pozwala się głośno słuchać muzyki?

To powiedz jak im zabronić. Niedziela - a wszyscy narąbani :)

(choć nie ukrywam, ma to dobre strony - ilość "walkmaniarzy", którzy
nastawiali swoje cacka tak głosno, że w minimum 3/4 autobusu zagłuszany był dźwięk silnika, spadła do ilości niemal niezauważalnej)

Do byle gówna wkładało się DoBRE głowice. Po uszach siło sopranami :)

PS Pozostaje wkur...ny hacker, co rozbierze kod i zapoda cracka...

Moment. Wg tego co słyszałem, co widziałem to TOR jest już nielegalny :)
Choć nie ma na to prawa :)

Cebulkę obierałem czasem z ciekawości, jest sporo spraw, które warto omijać, są warte uwagi, bywają śmieszne.

--
Artur