Re: [WINNT] Linux, do HF5BS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Linux, do HF5BS
From: rePeter <no@spam.no>
Date: Sun, 25 Feb 2018 12:21:26 +0100
Sun, 25 Feb 2018 04:22:38 +0100
"HF5BS" <hf5bs@t.pl>   napisał(a):

> Fajna sprawa, jednak mnie interesuje możliwość, że max. 1 klikiem
> przeskakuję poprzedni/następny. Palce mi ostatnio figlują i wszelkie
> operacje polegające na "dopalcowywaniu się" do kolejnej części kawałka, mogą
> skutkować pomyłkami. Jeśli się to robi klikiem na +/- to OK.

Robi się jednym klikiem kursorami lewo/prawo.

> Hehe, a to znasz? https://www.hvsc.c64.org/
> Trudno to w miesiąc obskoczyć...

Przeglądałem to już kiedyś, fajne.

> Użyję chyba Sidplay2, czy jakoś tak. Choć pod Lin-a, to nie wiem, czy WINE
> to łyknie... Chyba, że jest równie funkcjonalny program.

To chyba jedno i to samo tylko Windows ma nakładkę graficzną (ale mogę się
mylić)
dla mnie wygodniej jest konsolowo.
Kiedyś używałem xmms (uniksowy klon winampa) z pluginem odtwarzającym sidy.

--
Piotr Grzegorzyca pozdrawia
http://starekomputery.regionet.pl

jedenaste: Nie spamuj