Re: [WINNT] Linux, do HF5BS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Linux, do HF5BS
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 20 Feb 2018 23:00:53 +0100

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@tlen.pl> napisał w wiadomości news:p6gr4v$cm4$1@node1.news.atman.pl...
Odniosę się tylko do Winampa i alternatyw.
Ja od lat używam programu XMPlay:
https://www.un4seen.com/xmplay.html

utwory. A jak jeszcze zdekoduje do WAV (nie zechcę, to nagram przez przechwyt), to będzie Moim Królem. WinAmpa porzuciłem m.in. z tego powodu, że z przekierowaniem dekodowania do pliku były jaja kwadratowe, zanim się udało, namordowalem się okrutnie. Poza tym, zaczął się robić za mądry, a tego w programach nie lubię.

Jeśli chodzi o nagrywanie strumienia do pliku,
to ma wbudowany WAV Output :)

Chyba go polubię. Jak jeszcze obsłuży mi wtyczkę SidPlay, ze swobodnym dostępem do wszystkich cześci SID-a, to go pokocham :) (Linuxowy odtwarzacz umie, ale dostać sie swobodbnnie do np. piątego z 10 części w paczce kawałka, to nie da się raczej) A WAV out potrzebny mi po to, aby SIDy łatwo do WAVów zgrywać, potem obnormalizować i zrobić np. dzwonek MP3...
To moje ulubione 4 kawałki: https://www.youtube.com/watch?v=cHmteVl03w8
0:13-1:40, oraz 38:55-44:05,
oraz https://www.youtube.com/watch?v=cHmteVl03w8 i https://www.youtube.com/watch?v=cHmteVl03w8 (tu można się przekonać, jak różne chipy różnie grają)
Te melodie chcę sobie zrobić jako dzwonki w smartfonie.
No i może jeszcze np. intro z gry Fiendish Freddy big top o'fun...

--
Pies może złamać serce tylko raz,
kiedy jego własne przestaje bić...