Re: [WINNT] odtwarzacz mp3, winamp, un4seen

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] odtwarzacz mp3, winamp, un4seen
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 23 Feb 2018 15:36:00 +0100
"PureNick"
https://www.un4seen.com/xmplay.html

Nie moje klimaty, już za bardzo przecudowany graficznie.
Zostaję przy winamp 2.81
Zrobiłem sobie gotowca przenośnego i wystarczy zabrać folder winampa na pena i jest wersja portable. Wtyczki do APE, FLAC, MPC, AC3, AAC dodane więc większość współczesnych formatów łyka, łącznie ze współczesnymi transmisjami on line radii internetowych AAC.
Wtyczka FLAC nie radzi sobie z materiałami z próbkowaniem np. 96kHz.
Może jest jakaś nowsza generacja wtyczek in_flac.dll do winamp 2.x.x która nie gniewa się na te wyżej próbkowane niż typowe 44,1kHz flaki? Bo bez tego trzeba to na foobara wrzucać do odsłuchu.