Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 14:48:14 +0100

Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w wiadomości news:5a88fe2e$0$678$65785112@news.neostrada.pl...
Coś mi się przestawiło w ustawieniach JDownladera 2
Beta i teraz nie ściąga mi plików .srt.
Odinstalowałam i zainstalowałam od nowa dwukrotnie
i po drugiej instalacji nie poprosił o doinstalowanie
FFmpeg. Ściągnęłam więc ten program z Internetu
i uruchomiłam ffmpeg,.exe, ale nie wiem czy coś
się zainstalowało. Nie wiem nawet czy może to mieć
związek z moim problemem.

Wydaje mi się, że we wtyczkach mam wszystko dobrze
zaznaczone, ale napisy w postaci .srt się nie ściągają
i to dla filmów z którymi kiedyś się ściągnęły (specjalnie
spróbowałam).

Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mógł podać jakie ma
ustawienia wtyczek dla youtube jeśli ściągają mu się pliki
.srt.

Odinstalowałam JD2 - napisał "Could not delete the config folder".
Nacisnęłam Quit.
Zamknęłam i otworzyłam laptopa.
Zainstalowałam JD2 - podczas instalacji napisał, że "Wystąpił
problem z aplikacją java.exe i zostanie ona zamknięta".
(O ile dobrze pamiętam kiedyś, dawno temu, gdy instalowałam
ten program, taki komunikat też się pojawił, ale pomimo tego JD2
działał potem prawidłowo.)
Teraz Javy nie udało mi się zaktualizować, zresztą nie pamiętam,
czy kiedykolwiek to się udawało.
We wtyczkach dla YouTube zostawiłam wszystkie ustawienia tak
jak były -  czyli właściwie przy wszystkim były haczyki, z wyjątkiem:
- pozycji Kodek Audio, gdzie zostawiłam brak haczyka przy AAC
 Spatial 6 Channel i Vobis Spatial 4 Channel
- okienka Variant Collections gdzie haczyki zaczynają się od Best
  Description; nie ma więc haczyka przy Best .srt (jest to część szara),
  ale już wcześniej sprawdziłam, że wstawienie tutaj haczyka
  nic nie zmienia
Po dodaniu linku, dla którego jakiś czas wcześniej ściągał także
.srt, teraz pokazują się 4 pliki: .m4a, .mp4, .txt (Descriptor) oraz .jpg.
Nie zapytał czy chcę żeby JD2 pobrał i zainstalował oficjalny
pakiet FFmpeg do połączeń strumieniowych. Być może dlatego,
że wcześniej (okienko cmd tylko mignęło) już zainstalował się FFmpeg
ściągnięty z Internetu ze strony MEGA.

Kominukat o problemie z Javą (j.w.) teraz pojawia się 3-4 razy,
przy każdym uruchamianiu JD2.

Cały czas mam tę samą instalację XP Pro SP3, ale nie mogę wykluczyć,
że w tzw. międzyczasie, przy instalowaniu/odinstalowaniu czegoś
zupełnie innego nie zmieniło się coś, co ma wpływ na brak .srt.
Przywracanie systemu do 2 starych punktów nie powiodło się.

Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Zocha