[WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 rozdzielczość drugiego monitora.
From: "Tomasz" <tutomasz44@gmail.com>
Date: Fri, 16 Feb 2018 12:11:58 +0100
Mam laptop z win10 pro.
Dokupiłem do niego dodatkowy monitor 27' Philips 273E3LHSB/00
Przy dublowaniu monitorów, ekran laptopa działa poprawnie natomiast
dodatkowy ekran jest zwężony i rozciągniety. Przy wybraniu tylko monitora drugiego
ekran nie jest zwężony ale rozciągniety i okregi sa elipsami.
W menadzer Urzadzen widzę dwa monitory (PnP i inny niż PnP) oba maja ten sam sterownik (który z nich może być tym dodatkowym)? i daja komunikat że urządzenie pracuje poprawnie i nie ma potrzeby aktualizowania sterowników.

Przez ostatni rok laptop pracował z tym monitorem bez problemów.
Po awarii systemu odtworzyłem z Acronisa system z przed roku, kiedy nie było jeszcze dodatkowego monitora.
Poradźcie mi co z tym fantem zrobić?
Straciłem już kilka godzin i bez rezultatu.

--
Tomasz