Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Mon, 19 Feb 2018 09:36:13 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a8a8a1d$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
kto powiedzial,ze default = wszystko?
1/ wybierz wtyczke yt
2/ powoli idz do dolu, rozwijaj kazdy pasek, zaklikuj, jeszcze nizej -
tez  zaklikuj, jeszcze nizej - zaklikuj.
3/nie ma pozostac nic, co jest do wyboru,a bedzie niezaklikane
Kliknięcie na default niczego nie zmieniło w stosunku do ustawienić zaraz
po zakończeniu instalacji.
Ręcznie dodatkowo wstawiłam teraz haczyki przy 2 kodekach audio
przy AAC Spatial 6 Channel i Vobis Spatial 4 Channel oraz we wszystkich
pozycjach okienka Variant Collections powyżej Best Description,
czyli w tym także przy Best srt (które już wcześniej nic nie dawało).
Teraz pokazuje mi się 8 pozycji: .ogg, .aac,. m4a, .3gp, mp4, .webm,
.txt (description, to nie są napisy), .jpg.

https://i.imgur.com/DpGGVsJ.png
https://i.imgur.com/gK3VxFN.png
https://i.imgur.com/G15oeni.png
Dokładnie o tym piszę. Dzięki.