Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 17:42:38 +0100
Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w wiadomości news:5a89a19d$0$584$65785112@news.neostrada.pl...

Odinstalowałam Javę (w Dodaj/Usuń Programy). Teraz przy
uruchamianiu JD2 pokazuje się identyczny (również w szczegółach)
błąd dotyczący Javy. Wynika z tego, że poprzednio, pomimo,
że Java 8 była na liście, JD2 jej nie widział.

Okazuje się, że jednak była różnica, bo po odinstalowaniu Javy
JD2 w ogóle nie można było uruchomić.
Ściągnęłam i zainstalowałam Javę 8 Update 151.
Po tej instalacji, nadal pokazuje się okno o zamknięciu Javy,
3 razy, ale w koncu JD2 się uruchamia. Poza tym nic się nie
zmieniło, nadal sciągane są tylko 4 pliki: .ma4, mp4, .txt (Descriptor)
i .jpg. Pliku .srt jak nie było, tak nie ma.

Czy istnieje jakiś inny, darmowy program ściągający z youtube
listy filmów z napisami .srt?
4K Video Downloader pod Win XP ściąga tylko pojedyńcze pliki,
nawet po zakupie.

Pozdrawiam
Zocha