Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z JDownloader 2 Beta
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sun, 18 Feb 2018 16:54:29 +0100
Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w wiadomości news:5a898406$0$671$65785112@news.neostrada.pl...

Zainstalowałam JD2 - podczas instalacji napisał, że "Wystąpił
problem z aplikacją java.exe i zostanie ona zamknięta".
(O ile dobrze pamiętam kiedyś, dawno temu, gdy instalowałam
ten program, taki komunikat też się pojawił, ale pomimo tego JD2
działał potem prawidłowo.)
Teraz Javy nie udało mi się zaktualizować, zresztą nie pamiętam,
czy kiedykolwiek to się udawało.

Kominukat o problemie z Javą (j.w.) teraz pojawia się 3-4 razy,
przy każdym uruchamianiu JD2.

Odinstalowałam Javę (w Dodaj/Usuń Programy). Teraz przy
uruchamianiu JD2 pokazuje się identyczny (również w szczegółach)
błąd dotyczący Javy. Wynika z tego, że poprzednio, pomimo,
że Java 8 była na liście, JD2 jej nie widział.

Pytanie skąd ściągnąć Javę dla Windows XP Pro SP3, która da się
bez problemu zainstalować. Nie wiem czy to ma coś wspólnego
z obecnym problemem z .srt w JD2, ale pewnie zainstalować nie
zaszkodzi.

Pozdrawiam
Zocha