Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Tue, 6 Feb 2018 10:15:45 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a796728$0$584$65785112@news.neostrada.pl...
ToMasz w news:p5aiba$m6m$1@dont-email.me
mój pomysł (google) został opatrzony w jakieś skrypty, poszukaj sobie na
youtubie tutorialu.
jeszcze jeden pomysł, ale też na małą skalę. dzwięk, możesz połączyć z jakimś obrazem. obojętnie jakim, ważne żeby to był film. umieścić to na youtubie i tam równiez wygenerować napisy angielskie. ktoś ostatnio pytał jak takie napisy "zgrać" do txt i otrzymał satysfakcjonująca odpowiedź.

dobra metoda (https://support.google.com/youtube/answer/6373554?hl=pl),

Wygląda obiecująco, ale nie wiem jak w tym oknie otworzyć film i jakie
menu koło przycisku Edytuj należy rozwinąć. W ogóle nie widzę przycisku
Edytuj.
Ponadto nie wiem czy to zadziła dla filmów opublikowanych na Vimeo,
a ni na Youtube i jak ewentualnie spowodować żeby to było Youtube.

Pozdrawiam
zocha