Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 6 Feb 2018 21:53:17 +0000
On 06/02/2018 07:36 PM, Roman Tyczka wrote:
On Sun, 4 Feb 2018 19:10:24 +0100, ToMasz wrote:

zrób sobie konto na googlach, na gmailu, zacznij używać googlowych
dokumentów, stwórz nowy pusty dokument (tekstowy, bo w arkuszu nie
działa) i tam masz możliwość dyktowania tekstu. Nawet jak będzie trzeba
odtwarzać mp3 do mikrofonu, to przekonasz się czy jest to na tyle
wyraźne i zrozumiałe, żeby mogło zadziałać. ja korzystam regularnie,
działa wystarczająco dobrze.

Zaciekawiło mnie to. Odpaliłem nowy dokument i opcja jest w menu Narzędzia,
ale ...nieaktywna/szara. Jak to włączyć?

A nie masz telefonu z androidem? Praktycznie w kazdej aplikacji to dziala, w kazdej w ktorej wprowadzasz tekst. Co prawda uzywalem tego do dyktowania ale podejrzewam ze jesli puscisz obok jakies nagranie to powinno 'przepisac'.

Pozdrawiam