Re: [WINNT] Windows i Linux

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows i Linux
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 06 Feb 2018 09:40:48 GMT
Witaj jureq, 06 lut 2018 w
news:5a79535f$0$585$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Da się. Chyba wszystkie znane mi instalatory linuksowe pozwalają
> wybrać gdzie instalujesz gruba. Trzeba go zainstalować na sdXn
> zamiast ma sdX.

No ok, zainstalujesz linuxa i gruba na osobnej partycji. Restartujesz
komputer - co się dzieje? Uruchamia się windows, gdzie masz do wyboru
jaki system uruchomić? Nie sądzę. Uruchamia się linux, który juz pewnie
autodopisał sobie istniejącą instalację win, i masz do wyboru win/lin?
Czy w tym drugim przypadku uda się używac wszystkich narzędzi win o jakie
chodzi Trybunowi - przywracanie win.