Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Thu, 8 Feb 2018 18:55:08 +0100
Użytkownik "Zocha" <Zocha@Zofia.pl> napisał w...
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał ...
 Zocha naskrobał(a):

Szukam programu przetwarzającego głos
zapisany  jako plik mp3 lub inny na tekst.
Szczególnie chodzi mi o głos w języku angielskim.

Program powinien działać pod Windows XP.

Jest taki program i zowie się Skrybot.
https://skrybot.pl/
Program w założeniu przetwarza, a raczej ma przetwarzać tekst mówiony na
plik w postaci *.txt.
I działa.
Hm, raz lepiej raz gorzej ale działa.
Po zakupieniu licencji jest nawet do niego pomoc techniczna.

Moje prywatne zdanie?
Nie działa. Z tymi plikami *.mp3 które testuje pomoc to działa, natomiast
ja miałem do przetworzenia kazania nagrywane w kościele, czyli z pogłosem i
nie dawał rady. Co prawda ksiądz mówi raczej powoli i dobrą dykcją, ale
niestety jest echo i pogłos. Osoba która szukała takiego rozwiązania
wywaliła 60 zeteł polskich w błoto. Ale to jest moje osobiste zdanie.

Przetestuj może ci się powiedzie.

Dziękuję za informację.
Chętnie bym go przetestowała, ale nie chodzi pod Windows XP.
Przynajmniej tak podają strony, z których można go ściągnąć.

Pomimo braku XP na liście SO, ściągnęłam i spróbowałam,
ale instalacja nie poszła do końca. :-(

Pozdrawiam
Zocha