Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Sun, 4 Feb 2018 22:44:41 +0100
Szukam programu przetwarzającego głos
zapisany  jako plik mp3 lub inny na tekst.
Szczególnie chodzi mi o głos w języku angielskim.

Program powinien działać pod Windows XP.

Są w Internecie krótkie filmy, głównie instruktażowe,
głównie po angielsku, które nie są zaopatrzone w możliwość
włączenia napisów.
Zdarza się, czasem częściej, czasem rzadziej, że ich treść
nie jest w pełni zrozumiała. Gdyby można było otrzymać
zapis tekstowy tego co jest tam wypowiadane, to załatwiłoby
to sprawę.
To nie musi być zapis z filmu, bo dźwięk z filmu można
przekonwertować np. do mp3.

O takie narzędzie mi chodzi.

Wszystko co do tej pory obejrzałam, w tym program Dragon,
nie pozwalają jako wejście użyć pliku np. z mp3 lub wav.

Szukam nadal.

Pozdrawiam
Zocha