Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: "Zocha" <Zocha@Zofia.pl>
Date: Tue, 6 Feb 2018 07:48:56 +0100
Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości
news:p5aiba$m6m$1@dont-email.me...

mój pomysł (google) został opatrzony w jakieś skrypty, poszukaj sobie na
youtubie tutorialu.
To znaczy?

jeszcze jeden pomysł, ale też na małą skalę. dzwięk, możesz połączyć z jakimś obrazem. obojętnie jakim, ważne żeby to był film. umieścić to na youtubie i tam równiez wygenerować napisy angielskie. ktoś ostatnio pytał jak takie napisy "zgrać" do txt i otrzymał satysfakcjonująca odpowiedź.
To juz są filmy, np. ze strony vimeo, więc łączenie z obrazem nie jest
konieczne.
Nie wiem jednak jak je umieścić na youtube i jak wygenerować napisy
(angielskie), jeśli od razu nie me takiej opcji. Nie wiem także jak
takie napisy "zgrać" do txt i takiej odpowiedzi nie znalazłam.
Program JDownloader w wersji 2 daje możliwość ściągnięcia
filmu z napisami, ale tylko wtedy gdy te napisy "już w tym filmie są".

Na razie z takiego filmu wyciągam głos a postaci .mp3, a następnie
odtwarzam go w Audacity w zwolnieniu. Trochę pomaga, ale tekst byłby
najlepszy.

Pozdrawiam
Zocha