Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Szukam programu: głos -> tekst
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 8 Feb 2018 16:26:33 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Zocha
naskrobał(a):

> Szukam programu przetwarzającego głos
> zapisany  jako plik mp3 lub inny na tekst.
> Szczególnie chodzi mi o głos w języku angielskim.
>
> Program powinien działać pod Windows XP.

Jest taki program i zowie się Skrybot.
https://skrybot.pl/
Program w założeniu przetwarza, a raczej ma przetwarzać tekst mówiony na
plik w postaci *.txt.
I działa.
Hm, raz lepiej raz gorzej ale działa.
Po zakupieniu licencji jest nawet do niego pomoc techniczna.

Moje prywatne zdanie?
Nie działa. Z tymi plikami *.mp3 które testuje pomoc to działa, natomiast
ja miałem do przetworzenia kazania nagrywane w kościele, czyli z pogłosem i
nie dawał rady. Co prawda ksiądz mówi raczej powoli i dobrą dykcją, ale
niestety jest echo i pogłos. Osoba która szukała takiego rozwiązania
wywaliła 60 zeteł polskich w błoto. Ale to jest moje osobiste zdanie.

Przetestuj może ci się powiedzie.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.