Re: [WINNT] windows 10 po taniości.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 10 po taniości.
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 20 Jan 2018 22:21:25 +0100

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:5a63312f$0$586$65785112@news.neostrada.pl...
Ale otrzymasz wtedy mandat, może i niewielki, ale mandat, za brak dokumentu (50 zyla dają, wolałbym jednak kupić za to np. jedzenie dla psa). "Pouczam pana o prawie odmowy przyjęcia, wtedy skierujemy wniosek do sądu...". I masz korowód.

Dowód rejestracyjny wynika z prawa a nalepka Windows nie. Wymóg nalepki może być niezgodny z prawem.

Otóż to.
Dostałem od swojej...swojego *.* (mniejsza o szczegóły, wymyśliłem na potrzebę posta) prześliczny nowiuśki laptop, czy cokolwiek, wymuskany, wycyzelowany, każdy pyłek złotą ściereczką ten tego. Zainstalowałem legalnego wiatra. (wind, od windows, tak, wiem, okna), ale wypadek, rozwaliła się płytka, bo piesek pogryzł w drzazgi, faktura, czy inny dowód zakupu, to zostały pardon my suahili, zaszczane przez tegoż, bo szczeniaczek mały jeszcze, a skoro ścieram z obudowy najmniejszy pyłek, a w gnieździe baterii, itp, itd, chcę mieć tylko fotografie(-ę) swoich najbliższych, to nie zyczę sobie, aby mnie tak syf robiła jakakolwiek etykieta z czymkolwiek. Nalepka ginie, bo i nią się szczeniątko kochane zajęło. Teraz słucham (oczywiście M$, et consortes), ruch M$, czy jakiej innej służby, aby wykazał, że mam nielegala.
Prędzej nalepię fotę psiej sraki, niż tę nalepę z 25 literkami.

Moja wypowiedź wyraża nastawienie do "konieczności" brudzenia sobie komputera ciałami obcymi.

--
Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej