Re: [WINNT] windows 10 po taniości.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows 10 po taniości.
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 18 Jan 2018 22:51:44 +0100

Użytkownik "BQB" <adres.anty@spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:p3pjov$q60$1@node1.news.atman.pl...
(...)
Nie trzeba mieć prawka, ani uprawnień, aby kupić samochód. Nawet można nim jeździć, ale tylko na prywatnym terenie.

Ale ZTCP, to jeśli na tym terenie zrobisz sobie, choćby dla jaj, miejsce parkingowe wyglądające jak dla inwalidy, i zaparkujesz na nim inwalidą nie będąc, to pan władza cię skrzyczy. Mówiąc tubalnym głosem o ośmiuset czegoś tam... (koszt). Nie wiem, na ile to prawda, ale spotkałem się z takim sygnałem. W końcu zobaczcie sobie programy typu "stop drogówka" (TV4), gdzie np. bucnie się dwóch na parkingu Tesco, który jest jak bajbardziej prywatnym, to punktów nie dostaną, ale dyplomy z nagrodami na trzycyfrową sumę już tak.

--
Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej