Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja Win10 z pliku WIM (nie działa przywracanie, 1709 uśmierciło sprzęt)
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 29 Dec 2017 01:15:16 +0100
W dniu 26-12-2017 o 22:18, Irokez pisze:

Ewentualnie jak/gdzie pobrać poprzednie wersje systemu Windows 10 x86 (32bit)?
MediaCreationTool nie pozwala na wybór wersji Windows 10.

Witaj w klubie 1709! ;-)

Miałem na kilku kompach reinstalację i zawsze okazuje się, że wersja 1709 instalowana od razu zachowuje się inaczej niż stary W10 aktualizowany do niej. Co chwilę kwiatki wyłażą. U mnie na szczęście system działa ale soft ten czy tamten wariuje jak nigdy wcześniej. Albo video nie odtwarza się, albo urządzenia multifunkcyjne nie współpracują (to akurat opanowałem), albo program, w którym od zawsze wystawiam faktury ma pojechane daty, albo... albo ...

Nie pomogę lecz potwierdzę, że kierunek słuszny: instaluj staroć a potem aktualizuj.

Staraj się też tworzyć DVD instalacyjne co pewien czas aby móc wrócić do wersji historycznych. Wiem, że to musztarda po obiedzie. W przypadku np. programu księgowego uratowało mi tyłek to, że posadziłem starego W10, zainstalowałem soft, a potem zaktualizowałem go do 1709.

--
Pozdrawiam,
Marek