Re: [WINNT] Jak stworzyć menu kontekstowe w nowej wersji Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak stworzyć menu kontekstowe w nowej wersji Windows 10?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Wed, 27 Dec 2017 02:08:42 +0100
Sorki, jednak mój błąd. Anuluję wątek zatem.

Przy okazji odkryłem kiedy i dlaczego system samoczynnie zmienia program domyślny. Jeśli popełnimy w rejestrze literówkę w ścieżce dostępu do ikonki reprezentującej plik lub jakiejkolwiek innej ścieżce (np. polecenia "otwórz" itp) to w różnych momentach pracy systemu nastąpi zmiana domyślnego programu. U mnie wystarczyło otworzyć program graficzny skojarzony z tym typem pliku aby plik samoczynnie przestał być z nim skojarzony. Ciekawe i rozsądne choć może zaskakiwać.

--
Pozdrawiam,
Marek