Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Fri, 10 Nov 2017 08:50:50 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości
news:5a048331$1$15189$65785112@news.neostrada.pl...
ztcw, to IDM nie pokazuje , ze sa osobno napisy...; ale jesli film ma juz na
portalu wtopiony napis, to oczywiscie sciagnie video z tym, co ono ma
natywnie,czyli napisy juz wtopione.

Niestety, NIE.

Wczorajsze kłopoty skończyły się tym, że musiałam wykonać
"pełne" odinstalowanie IDM i zainstalować od nowa.
Tak naprawdę nie wiem dlaczego sie zepsuło.
Najważniejsze, że po po ponownej instalacji zachowuje
się tak jak poprzednio, a okres próbny trwa nadal.
Mogłam więc zrobić próbę z filmem:
https://www.youtube.com/watch?v=HmpitwzPx_Q&t=7s
tym samym, na którym robiłam próby z 4K i JD2.
Wtopione napisy nie zapisały się razem z filmem.

Muszę jednak zaznaczyć, że na razie nie korzystałam jeszcze
z dodatkowej strony, którą mi podałeś, czyli:
http://www.internetdownloadmanager.com/register/new_faq/video16.html
Wczorajsze kłopoty zajęły mi trochę czasu.:-(

Pozdrawiam
Pat