Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 9 Nov 2017 16:07:51 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości news:5a0467b5$0$5162$65785112@news.neostrada.pl...
Tearz instaluję JD2.

Zainstalowałam wersję JD2 BETA. Poszło bez problemu,
nawet nie czepia się Javy (przed tą instalacją odinstalowałam
JD (1), bo nie chciał chodzić i ciągle czepiał się Javy).
Podczas próby z pierwszym filmem zażyczył sobie
doinstalowanie FFmpeg, co zrobiłam.
Próba z filmem z YT poszła bez problemu, zaznaczyłam
ściągnięcie .mp4 i .srt. Wyświetla się prawidłowo.
Natomiast z filmem z BBC nie poszło, w kolumnie
Dostępność pojawiła się informacja:
0/1  dostępne (online) ze znaczkiem wyglądającym jak
negatyw znaku zakazu wjazdu.
Rozumiem, że tym programem tego nie ściągnę.
Na razie takie filmiki  mogę ściągać tylko przy pomocy IDM.

Pozostaje mi zbadanie:
- możliwości ściągania przez IDM filmików z napisami wtopionymi,
  jak ten z YT
- grab any media w FF co do ściągania filmików:
  - takich jak ten z BBC bez napisów
  - takich jak ten z YT z napisami wtopionymi lub z plikiem .srt.

Pozdrawiam
Pat