Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 9 Nov 2017 17:32:37 +0100
Pat w news:5a046f47$0$5142$65785112@news.neostrada.pl
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości
news:5a0467b5$0$5162$65785112@news.neostrada.pl...
Tearz instaluję JD2.
Zainstalowałam wersję JD2 BETA. Poszło bez problemu,
nawet nie czepia się Javy (przed tą instalacją odinstalowałam
JD (1), bo nie chciał chodzić i ciągle czepiał się Javy).
Podczas próby z pierwszym filmem zażyczył sobie
doinstalowanie FFmpeg, co zrobiłam.
Próba z filmem z YT poszła bez problemu, zaznaczyłam
ściągnięcie .mp4 i .srt. Wyświetla się prawidłowo.

w opcjach "wtyczki > wtyczka youtube" - ja mam *wszystko* zaklikane, lacznie
z "best", to daje w jdownloader pokazywanie wszystkiego co jest do wziecia w
najlepszej wersji,a pod kazda pozycja po kliknieciu jest wybor
gorszych/mniejszych wersji [pisalem,wiem]

Natomiast z filmem z BBC nie poszło, w kolumnie
Dostępność pojawiła się informacja:
0/1  dostępne (online) ze znaczkiem wyglądającym jak
negatyw znaku zakazu wjazdu.
Rozumiem, że tym programem tego nie ściągnę.

yes.

Na razie takie filmiki  mogę ściągać tylko przy pomocy IDM.
Pozostaje mi zbadanie:
- możliwości ściągania przez IDM filmików z napisami wtopionymi,
  jak ten z YT

ztcw, to IDM nie pokazuje , ze sa osobno napisy...; ale jesli film ma juz na
portalu wtopiony napis, to oczywiscie sciagnie video z tym, co ono ma
natywnie,czyli napisy juz wtopione.

- grab any media w FF co do ściągania filmików:
  - takich jak ten z BBC bez napisów
  - takich jak ten z YT z napisami wtopionymi lub z plikiem .srt.

grab any media: albo od razu wyczaja to, co jest do wziecia - video, moze i
napisy (nie sprawdzalem), albo pokazuje tylko strumienie czastkowe i wowczas
zaczyna sie zabawa z klawiszem scanner, i to juz jest dlubanina... Bo to
jest po prostu analiza www z zastosowaniem roznorodnych filtrow.
Ale jako ostateczne pogotowie ratunkowe - zycie zmusi pewnie i do takiego
dlubania, niekiedy.