Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 9 Nov 2017 20:52:28 +0100
Użytkownik "Pat" <spam@stop.com> napisał w wiadomości news:5a049597$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...
W każdym razie teraz po uruchomieniu
filmu z BBC nie pokazuje mi się od razu
możliwość ściągnięcia przez IDM, a gdy
w samym IDM wpiszę adres filmu, to zapisuje
mi się watch.htm, a nie film.
Po restarcie komputera kliknięcie na filmie
z BBC powoduje pokazanie się okienka IDM,
z tym, że teraz nadaje kolejnemu filmowi
bardzo dziwną nazwę zaczynającą się od bardzo
długiego ciągu cyfr i liter. Nie mam pojęcia
dlaczego najpierw przestał umożliwiać
ściąganie filmów, a teraz umożliwia, ale  w ten
utrudniony sposób. Ale dobrze, że w ogóle się
da.

Pozdrawiam
Pat

Próbowałam naprawić przez Dodaj/Usuń
programy, czasami to się udaje, ale nie
w tym wypadku.
Korzystam jeszcze z wersji próbnej, powinno
jeszcze być 6 dni, boję się więc, że jeśli program
teraz odinstaluję i zainstaluję od nowa, to moze
już nie działać w trybie trial.

Spróbuję jeszcze przez przywracanie systemu,
bo wczoraj wieczorem wszystko było w porządku,
ale wtedy stracę dobrą instalację JD2 i będę
musiała znowu to zrobić. Nie wiem czy Java
będzie nadal taka łaskawa.

Dosyć marudzenia. Przepraszam.

Pozdrawiam
Pat