Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Sun, 22 Oct 2017 15:11:57 +0200
jedrek w news:59ec70e4$0$64003$b1db1813$d02a1a8a@news.astraweb.com
"1634Racine" news:59e362a3$0$659$65785112@news.neostrada.pl
*wszystko*  dla xp jest opisane tutaj:
http://www.msfn.org/board/topic/175591-enable-mp4-h264-aac-html5-video-in
-firefox-on-windows-xp-without-flash/ - jak zainstalowac wtyczke
*primetime* , skad ja wziac, jakie wpisy w  about:config sa potrzebne.
Zacząłem czytać i wysiadłem, natłok informacji porażający, rozwleczony
wątek  na n-podstron, część treści poskreślana.
Czyli typowy przekaz dzisiejszego świata jak z prostej rzeczy uczynić
rzecz  zakręconą na max.  Nic mnie tak nie wkurza jak ostatnimi czasy
nastała epoka  kreślenia tekstów, zamiast je usunąć skoro są już
nieaktualne lub przekazują  głupoty - to tak jak portalikach z ramienia
google gdzie niewygodną prawdę  się kreśli.
Jest to gdzieś w żołnierskich słowach zebrane do kupy? Może jakiś
gotowiec  już powstał, który w automacie zrobi te wszystkie modyfikacje?

w angielskim jezyku rozumi? :)  rozumi, mam nadzieje. To powinien zrozumiec,
ze w tym obszernym temacie liczy sie ciagle pierwszy wpis, aktualizowany. I
tam jest
- link na potrzebne pliki
- wpisy do about:config.
przelec wzrokiem pod katem powyzszego, wez pliki, wklep wszystkie wpisy do about... i zadziala.