Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube ... linux mint iso

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube ... linux mint iso
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Sun, 15 Oct 2017 14:43:17 +0200
U¿ytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisa³ w wiadomo¶ci
news:59e355f6$0$2435$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com...
> "Pat"
>
> Ssanie np st±d:
> ftp://ftp.icm.edu.pl/vol/rzm1/linux-linuxmint/isos/stable/18.2/
> ftp://ftp.onet.pl//pub/.mirrors3/linuxmint/isos/stable/18.2/
> Sprawdza³em wersjê linuxmint-18.2-xfce-64bit.iso
> XFCE jako ¶rodowisko graficznej przypominaj±ce mi najbardziej widok win2k,
> który lubiê.
> Ewentualnie MATE jako ponoæ jeszcze mnie¿ RAM-o¿erne.
> Sma¿ysz dowolnym programem, który obs³uguje obrazy ISO.
> Czyli mo¿e byæ to np. popularny Nero, itp.
> Po prostu wskazujesz ISO, zamykasz sesjê i sma¿ysz.
> [...]

Dziêki, ale ubieg³ Ciê HF5BS i ju¿ chodzi. :-)
Dla mnie wystarczy na okoliczno¶æ gdy trzeba co¶ sprawdziæ lub "uratowaæ"
pliki spod Windowsów gdy padnie sam system.
Jednak teraz du¿o komputerów, szczególnie laptopów, nie jest wyposa¿anych
w napêd CD/DVD. Przyda³aby siê tak¿e wersja bootowalna z pendrive'a.
W moim i ogólnie uniwersalnym przypadku dla 32-bit. Znasz takie ¼rod³o?

Pozdrawiam
Pat