Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube ... linux mint iso

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube ... linux mint iso
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 15 Oct 2017 14:35:00 +0200
"Pat"
Przy okazji, czy mógłbyś podać skąd ściągnąłeś i jak nagrałeś na płytkę
bootowalnego Linuxa Minta 18.2?

Ssanie np stąd:
ftp://ftp.icm.edu.pl/vol/rzm1/linux-linuxmint/isos/stable/18.2/
ftp://ftp.onet.pl//pub/.mirrors3/linuxmint/isos/stable/18.2/
Sprawdzałem wersję linuxmint-18.2-xfce-64bit.iso
XFCE jako środowisko graficznej przypominające mi najbardziej widok win2k, który lubię.
Ewentualnie MATE jako ponoć jeszcze mnież RAM-ożerne.
Smażysz dowolnym programem, który obsługuje obrazy ISO.
Czyli może być to np. popularny Nero, itp.
Po prostu wskazujesz ISO, zamykasz sesję i smażysz.
Wszystkie ustawienia ISO ma już w sobie więc nie trzeba nic kombinować i jakiś alpejskich ustawień stosować w programie nagrywającym. Wysmażono płytka jest już od razu bootowalna więc ustawiasz w biosie płyty odpalenie systemu z napędu DVD i jazda :) Wszystko się już samo robi, czekasz tylko aż po nastu minutach ujrzysz pulpit i możesz działać.