Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Sun, 22 Oct 2017 12:20:20 +0200
"1634Racine" news:59e362a3$0$659$65785112@news.neostrada.pl

*wszystko*  dla xp jest opisane tutaj:
http://www.msfn.org/board/topic/175591-enable-mp4-h264-aac-html5-video-in-firefox-on-windows-xp-without-flash/
- jak zainstalowac wtyczke *primetime* , skad ja wziac, jakie wpisy w about:config sa potrzebne.

Zacząłem czytać i wysiadłem, natłok informacji porażający, rozwleczony wątek na n-podstron, część treści poskreślana. Czyli typowy przekaz dzisiejszego świata jak z prostej rzeczy uczynić rzecz zakręconą na max. Nic mnie tak nie wkurza jak ostatnimi czasy nastała epoka kreślenia tekstów, zamiast je usunąć skoro są już nieaktualne lub przekazują głupoty - to tak jak portalikach z ramienia google gdzie niewygodną prawdę się kreśli. Jest to gdzieś w żołnierskich słowach zebrane do kupy? Może jakiś gotowiec już powstał, który w automacie zrobi te wszystkie modyfikacje?