Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] XP i transmisje live youtube - twoja przeglądarka nie rozpoznaje obecnie żadnego z dostępnych formatów wideo
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 19 Oct 2017 15:19:06 +0200
"PM"
Chyba zapomniałeś, że przed XP była jeszcze 2000, na której bez żadnych problemów dało się pracować na P60 i 40MB ramu :)

2k to potęga! Dla mnie (jako niezagłębiającego się w rdzeń systemu, bo się na tym nie znam) to była po prostu ulepszona wersja 98, odporna na zapychanie ramu (win98 przy intensywnym używaniu co 2-3h wymagał restartu aby zasobów nie przestawało brakować) do dziś bym na 2k działał jakby współczesny pęd świata donikąd umożliwiał to. Zaletą 2k względem nowszego xp było to, że nie dodali do niego dupereli do środowiska graficznego jakie dodatki-upiększacze, wstawione już w xp żeby był "nowocześniejszy", które potem wszystkie wywalałem, wyłączałem (typu jakieś głupkowate pieski w wyszukiwarce plików, czy wkurzające wszelakie autostarty pendrajwów) aby wyglądem i szybkością działania znów mieć namiastkę win98.