Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 18 Aug 2017 03:44:15 +0200
W dniu 2017-08-18 o 01:59, HF5BS pisze:

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:599626b7$0$15197$65785112@news.neostrada.pl...
Hmmm... Chodzi mi coś po głowie, że wciągałem to kiedyś, jako samodzielny program, bez dużego Nero... ale, jak wspominalem, to dawno temu...

To już zaszłość (beton). Myśli, że świat stoi w miejscu. Bardzo się tego Pana wiedza przydawała. Teraz - zasłużona emerytura.

Informatyka to taka dziedzina - kiedy się stoi w miejscu to się ZASYPIA.

A czy ja protestuję przeciw nowoczesności?
No, ale jeśli ona ma polegać na tym, że odczuwa się głównie przemalowanie danego klocka, że zmiany zaszły po to, aby zaszły zmiany, to ja takiej nowoczesności chyba nie chcę. Bo odczuwam niekiedy pogorszenie, a nie o to chyba chodzi? W technice chcę rzeczywiście czegoś, co odczuję, jako zmianę na lepsze, a nie czegoś co odbieram jako "celebrytyzm", że coś dzieje się po to, aby się działo. Oczywiście, wiele jest zmian, które oceniam pozytywnie, tylko jakoś mi się trafiło, że spora część jest głównie tam, gdzie niespecjalnie ich potrzebuję, miło, że są, korzystam, ale 100% dam sobie radę bez nich. Można o mnie powiedzieć, że jestem wrogiem mody - "bo modne".

Nie było to skierowane do Ciebie. Odczucia mam podobne :) Z P. Andrzejem mam zatarg -(utarczkę) z czasów (dawnych) - i jakoś to zostało. :)
(Chodziło o uruchamianie programu DOS'owego na Win 2000,Fox). Stare - ale jest).

@Echo Off
Rem
Rem Dla DFOX - dysk na jakim jest fox (bez ostatniego slasha)
Rem Dla PFOX - sciezka dla dysku na jakiej jest fox (bez ostatniego slasha)
Rem
Set DFOX=D:
Set PFOX=Language\Fox

If Not Exist %DFOX%\%PFOX%\mfox.bat GoTo Error

%WINDIR%\SYSTEM32\COMMAND.COM %WINDIR%\SYSTEM32\ /E:2048 /C %DFOX%\%PFOX%\mfox.bat %DFOX% %PFOX%
GoTo End

:Error
Echo.
Echo. Nie lec sobie w kulki! Batch mfox ma byc w katalogu z MFOXPLUS
Echo. DFOX ma wskazywac na dysk z MFOXPLUS, a PFOX zawierac sciezke do niego!
Echo.
Echo. Ide sobie!
Echo.
Pause > NUL

:End
Set DFOX=
Set PFOX=

Pan Andrzej niech sobie przypomni. Drugiego .bat też mam, z sentymentu.
Wtedy poszło o command.com (odpalany na win 2000) :)
Gość dostał, poszło, podziękował. A ten filozofia, jak, gdzie i dlaczego. Podobno dr :))) Teraz beton :)

ps. Fox'a nie odpalałem (dało by się :) ).

Nie lubię gdybania, zrobisz (chcesz) lub nie :)

--
Artur