Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 17 Aug 2017 19:22:26 +0200
Sprawdziłem, że mam OEM 6.6.0.13 nabytą z jakąś nagrywarką (wewnętrzny TEAC, a
spokojnie pracuje na innej nagrywarce zewnętrznej Lacie), chociaż bardzo
lubiłem pełną siódemkę (m.in. do oglądania filmów, nie było problemów m.in. z
polskimi napisami), która śmigała chyba nawet Win NT.
Faktycznie z wersji na wersję dowalali sieczki jak do nie przymierzając Real
Playera :-/
Teraz jest sieć i pamięci flash (pendrajwy, karty), więc napinka na nagrywanie
płyt jest mniejsza (choc nadal łatwiej komuś wysłać parę giga zdjęć na płycie,
niż przez sieć).
Można trafić na tanie Nero na ebay.de, gdyby ktoś potrzebował pełny oryginał.

-----