Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Mon, 14 Aug 2017 03:11:04 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości news:5990d3e3$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...
1. Jak zmusić Windę do dokonania faktycznego nagrania, albo (czasem się
człek rozmyśli):

Nie ryzykuj, bo ci jeszcze każdą kolejną nagra tym samym...

2. Wyczyścić ową "kolejkę plików"?
Proszę tak nieco łopatologicznie

Lepiej tak i posłużyć się normalnym programem.
Ja używam TC-Burner - wtyczka do Total-Commandera, całkiem przyzwoita, w większości wypadków wystarcza. Tu masz odnośnik do pliku, archiwum ZIP, w paczce dodano język polski, ustawia się we właściwościach wtyczki. Ja mam i przynajmniej wiem, co program robi, jest malutki, bez zbędnych bajerów. I nie pluje się, że nie obsługuje danej nagrywarki, jeszcze mi żadnej nie odmówił, jak to większe programy potrafią.
Oczywiście, nie jest jedynym dobrym programem do nagrywania.
Przynajmniej nie narazisz się na systemowe niewiadomoco, po którym spodziewać się można wszystkiego, tylko nie wygodnej obsługi. Nie wiem, jak w W10 z prawami, czy nie trzeba na adminie, ale zawsze można go uruchomić "jako".

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.