Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 17 Aug 2017 16:26:21 +0200

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:59959edd$0$5158$65785112@news.neostrada.pl...
Osoba podpisana jako HF5BS <hf5bs@t.pl>
w artykule <news:on3rgj$cok$1@node2.news.atman.pl> pisze:

Problem w tym, że ów wygodny Nero (a nawet Nero Express, jeszcze
skromniejszy, ale dla mnie AKURAT),

Nero Express to ten sam Nero, tylko uruchamiany z uproszczonym interfejsem.
Aby odblokować pełny interfejs, wystarczy podać właściwy numer seryjny,
a potem można już przełączać interfejsy według uznania.

Jak przez mgłę mam, że ze zwykłego wskaliwało się do Expressa i działało. Ale tak dawno miałem go ostatni raz na pokładzie...

Najbardziej mi podchodził 5.5.9.9, ale to on właśnie cierpiał na
mizoneizm (niechęć do nowości... znzaczy się nagrywarek nowego typu)

I dlatego najlepszą polecaną wersją dla systemów 32-bitowych jest 6.6.1.15d.

Aha, spróbuję, odpadnie mi kombinowanie z konwersją NRG-ISO.

Uwaga na literki – instalatory z różnymi literkami na końcu różnią się
głównie tym, że próbują instalować różne rodzaje adware.

Cóż, można się nieźle przejechać... Jak raz przegapiłem takie "cacko", to później dwie godziny się go chyba pozbywałem.

Swoją drogą „niechęć do nowości” wynikać może z przypisania numeru seryjnego
OEM do producenta nagrywarki. Wystarczy podłączyć nagrywarkę innego
producenta, aby Nero Express odmówił działania. Po podaniu numeru pełnej
wersji Nero powinien znowu działać.

Tylko, że on raczej stwierdzał coś w stylu "No driver for this recorder" i kazał ściągać. I chyba ten sterownik chciał już strzelić pełną komercję, znaczy się "buy me" bo ci zrobię buy na podłogę (takie poimieninowe skojarzenie). Wersja 5.5.9.9, o której wspominałem, chyba od LG, coś mi jeszcze napędziła, ale nie pomnę już co, tyle, że inne od LG. Jednej rzeczy nie mogłem przewalczyć - jak robiłem obraz z porysowanej płyty, przy błędzie odczytu CD, ciągnął dalej, przy błędzie odczytu DVD przerywał pracę. Ten mój Nero. Próbowałem bawić się ustawieniami, bezskutecznie. A potrzebowałem akurat odwrotnie, żeby CD przerywało, a DVD ciągnęło dalej. A najlepiej, aby oba były w tym względzie ustawialne, że jak potrzebuję dalej mimo błędów, to niech ciągnie, a jak nie, to żeby przerywało i o powód nie pytało.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.