Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 17 Aug 2017 20:45:36 +0200

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5995d0c3$0$662$65785112@news.neostrada.pl...
Jak przez mgłę mam, że ze zwykłego wskaliwało się do Expressa i działało.
Ale tak dawno miałem go ostatni raz na pokładzie...

To tylko przełącza interfejs (przynajmniej w wersjach 6.x). Express to po
prostu kreator wbudowany w Nero. W wersji pełnej masz też dostęp do opcji

Hmmm... Chodzi mi coś po głowie, że wciągałem to kiedyś, jako samodzielny program, bez dużego Nero... ale, jak wspominalem, to dawno temu...

zaawansowanych, nie musisz korzystać z kreatora i tyle. Jak chcesz od razu
mieć kreator, wywołujesz program z parametrem:
nero.exe /w

A muszę spróbować, gdzieś mi się powinna szlajac płytka z tym progsem.

Tylko, że on raczej stwierdzał coś w stylu "No driver for this recorder"
i kazał ściągać. I chyba ten sterownik chciał już strzelić pełną
komercję,

Nie. Już sobie przypomniałem. Nero ma plik CDROM.CFG z konfiguracją znanego
sprzętu. Do wersji 5.x obsługuje tylko sprzęt opisany w tej bazie danych.
Od wersji 6.0 Nero ma wbudowaną autodetekcję sprzętu, więc radzi sobie
również bez tej bazy. Moduł detekcji jest wciąż dostępny oddzielnie jako
narzędzie Infotool.exe. Wciąż można znaleźć porady, gdzie użytkownikom
wersji 5.x wyraźnie zaleca się aktualizację CDROM.CFG.

No, muszę kiedyś spróbować, ale najpierw czeka mnie nabycie nowego napędu do mojego laptopa, poprzedni mi padł. Na razie nie chce mi się kombinować z przyłaczaniem napędów zewnętrznych, leń mnie ogarnął... A i zasilacz nie trzyma napięcia i napęd głupieje, wezmę zasilacz do czegoś mniej wymagającego.. Ale skoro już się za to zabiorę, to sobie zrobię zasilacz na tradycyjnych trafach, wyeliminuję kolejnego pierdziela z eteru. Ewentualnie z jakiegoś padłego laptopa i 2 x stepdown...?
Jak się zimniej zrobi... "Umieram" z upałów.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.