Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 16 Aug 2017 20:54:23 +0200

Użytkownik "robot" <adresfalszywy@onet.pl> napisał w wiadomości news:on10md$otn$1@node2.news.atman.pl...

Nie polecam instalowania darmowych programów do nagrywania.

Choć ja też bym nie polecał TC-Burnera, gdyby nie to, że jest malutki, wydajny, raczej niezawodny i bardzo uniwersalny. I BEZ BAJERÓW. I mi się pięknie sprawdził. Jedyne, na co bym radził uważać w nim, to czynienie płyt startowych, nie bardzo mu idzie wciąganie bootblocku, jak się czyni taką płytę - pliki będą dostępne bez problemu, ale płyta niekoniecznie zechce odpalić. Poza tym wszystko mi działa doskonale. Nie próbowałem nagrywać wielosesyjnie, nie miałem potrzeby, może nie mieć, to dowolny darmowy chyba ma. Można natomiast zrobić pod innym programem obrazek startowny ISO i pod TC-Burnerem zostanie niezawodnie wypalony. Nie wszyscy wiedzą, że nagrywa także płyty CD-Audio, także z plików MP3 - wtedy dekoduje do WAV, kilka tak popełniłem i grają pięknie. Jeszcze parę rzeczy umie, ale ich nie uruchamiałem. Radzi sobie nawet pod NT4, który powiedzmy, ASPI, jeśli ma (nie pamiętam, czy...), to niekoniecznie tak działające, jak byśmy chcieli. A TC-Burner radził sobie świetnie.

Z mojego doświadczenia wynika, że tylko płatne programy nie sprawiają problemów.

One też, nie takim rzadkim syndromem płatnych programów jest np. problem ze stwierdzeniem "Czy zapłacili za mnie, czy nie?", czy też gubienie tej informacji. Stary Nero, był bardzo wygodny, dla mnie. Ale, jak się rozbuchał, jak W10, jeśli nie bardziej, to sobie odpuściłem, (już nie taki stary Nero) ociekał bajerami i wszystkowiedzą. Być może tylko ta jedna wersja i za szybko sobie odpuściłem...?

A muszę przyznać, że dziwi mnie taki stan rzeczy.
Również darmowa wersja NERO działa dobrze.

W to nie wątpię. Ale wolę posługiwać się starym NERO, a wręcz Nero Express, wystarczyło by mi, żeby nowy miał jego interfejs. Chyba, że po chorobie-przebajerozie, przyszedł okres powrotu do rzeczywistości, a ja o tym już nie wiem. Nie pamiętam, który Nero (nagrywał, oczywiście, tego mu nie odbieram) mnie tak wkurzył. Od tego momentu odpuściłem, jak chciał się zbyt mądry i zbyt modny zrobić. Jak wiejski kulturysta - ogromna szafa z małym kluczykiem...

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.