Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Fri, 18 Aug 2017 17:48:25 +0200

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5996e6f8$0$5148$65785112@news.neostrada.pl...
Akurat działania Nero 6 sprawdzać nie musisz – opisałem to, z czym osobiście
miałem do czynienia w podanej wcześniej wersji. Nie sprawdzałem tylko

Spoko, muszę się po prostu zorientować, z czym i jak to się je.
Chyba nawet bawiłem się którąś szóstką, ale, teraz nie przypomnę sobie.

Nie korzystałem z wersji 7.x, bo to była pierwsza kobyła Nero - cały pakiet
po rozpakowaniu zajmuje około gigabajta (a dyski wtedy miały kilkadziesiąt

Ciekaw jestem, co dołożono, może coś istotnego, że to się tak rozbuchało...?
Wiem, że Nero instalował własny odtwarzacz i kodeki (jak się zaznaczyło), wiem, że kilka razy chyba komuś wywaliłem odtwarzacz i kodeki, i założyłem coś, co sam sprawdziłem w działaniu, że nie dziwaczy (Nero potrafił figlować). Ale chyba nie ważyły aż tyle? A może, w ilości nieskromnej, nieskompresopwane bitmapy 24bpp? :)

GB) i nie można pobrać aktualizacji do oddzielnych programów z pakietu.
Miałem chyba też jakieś zastrzeżenia do wersji Essentials – może była
bardziej ograniczona niż wcześniejsze wersje Express, ale nie pamiętam,
a szukać mi się nie chce.

Hmm... nawet nie kojarzę, może się wcześniej zraziłem, niż mi to na ekran wpadło? Natomiast jedną cechę Nero sobie cenię - nawet jak płyta jest wielosesyjna, to zrzuca się ją do pojedynczego pliku NRG, próba utworzenia ISO kończy się różnie. I bardzo łatwo ponownie wypala taki obrazek.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.