Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kłopoty z nagrywaniem DVD/CD
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 15 Aug 2017 12:48:42 +0200

Użytkownik "cana" <xenocyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:5992377b$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...
(nagrywanie systemowe)
IMHO usługa/funkcjonalność świadomie nam i naszemu systemowi
zbędna  powinna zostać  wyłączona by nie przeszkadzała w
działaniu akuratniejszym zastępnikom ,  w razie co zawsze można
ją  powtórnie włączyć

To dla mnie taka osobliwość, że chyba nawet nie wiem, czy to u mnie jest, czy nie ma, ale mogę sprawdzić.
W każdym razie, zewnętrzne programy nie gryzą się.
Co do meritum - uważam, że M$ dał tyła, już w czasach XP, zbytnio wymądrzając to narzędzie i sztucznie kreując nowy standard działania, który, mam nadzieję, nie przyjął się. Pomijam już danie dupy z obsługą ZIP jako archiwów, bo choć funkcja przydatna, ale twarde wymiękanie na granicy 4GB archiwum, chwały nie przynosi. A już kilka lat temu, tworzyłem archiwa ZIP 15 GB, TC umiał w obie strony, systemowy kwiczał w obie strony, taka mądrość.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.