Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP - nie jestesmy sami ;-)
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 2 Aug 2017 05:56:46 +0200

Użytkownik "jedrek" <wonzespamem@won> napisał w wiadomości news:597f2327$0$24886$b1db1813$287439ff@news.astraweb.com...
"HF5BS"
Pewnie i tak, choć np. jeśli chodzi o interfejs Luna, to bym M$ błogosławił,

Dla mnie wszelakie Luny to pierwsza rzecz, która idzie do wywalenia.
Usługa tematów (kompozycje) wyłączona.

Ja nie wywalam, ale odpowiednio ustawiam.
Chodzi mi o zestawienie odcieni, z dużym kontrastem problemu nie mam.
A jak trzeba, to zawsze mogę dane ustawienie później docyzelować.
Luny używam z konieczności, choć to nie idealny interfejs. Ale dlatego, że mnie najmniej obciąża. Oraz, właśnie, w wersji srebrnej, łagodzi wręcz te kontrasty. Z powodu interfejsu (nie tylko, ale znacząco), nie używam prawie nowej Opery - chromopodobne gieuwueno, o funkcjonalności DLA MNIE szczątkowej. Już Fx, oznaczany niezbyt zgodnie z prośbami twórców jako FF, nieco za bardzo mnie obciąża. Stąd stara Opera, w której coraz więcej nie odpala. Ale DLA MNIE jest najwygodniejsza w używaniu i najmniej po oczach wali. OE - ten staroć, ma tak małe zapotrzebowanie na zasoby, choć przy większym obciążeniu ma problemy, jest używalny nawet na 486DX40. Interfejsowo, chodzi mi o to, by nie był zbyt kanciasty. I bez kolorów. ITD... Ale DGCC i to szanuję.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.