Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Wed, 2 Aug 2017 05:35:56 +0200

Użytkownik "Roman Tyczka" <noemail@because.no> napisał w wiadomości news:1whimiwn8wvh9$.dlg@tyczka.com...
agregat prądotwórczy i cysternę paliwa do niego. A stara zła instalacja
grzewcza z poczciwym piecem ładowanym łopatką z kilkustem litrami wody
działa nadal wyśmienicie mimo, że pół wsi nie ma prądu od 2 tygodni, bo
linię 15kV do wsi poszatkowało w kilkunastu miejscach w trudno dostępnych
leśnych obszarach po zamieciach śnieżnych i będą to reanimować z miesiąc.

Tylko czy naprawdę przez 99,99% czasu, gdy reszta wsi będzie po prostu
korzystać z ciepełka, które "samo się robi" będziesz zadowolony i
szczęsliwy ganiając co raz z szuflą? Oddychając unoszącym się w domu pyłem
z popiołu? Myjąc 5 razy dziennie ręcę z węgla?

Wolę dosypać szuflą i wiedzieć, co mam pod opieką, niż np. mieć -25 za oknem i wygaszony piec, bo mi pykła linia z prądowni? A co wtedy się z rurami dzieje, mówić nie muszę. Do pyłu węglowego są środki ochrony, nie kosztujące znów tak wiele, a mydło, to z odchodów Mszycy Kalifornijskiej robione, że takie drogie? No, chyba nie, w kiosku za parę PLN kupuję i starcza na całkiem sporo, a jak się kończy, kupuję nowe. A umyć ręce 5 razy na dzień, to znów wysiłek jaki ogromny? Wolę czuć i odpowiednio używać narzędzia, choć mniej wygodne i mniej bezpieczne, nie dotykam wtedy tam, gdzie nie powinienem i wiem, jak go używać, aby czegoś nadprogramowo nie uszkodziło, a na "dodatkowe okoliczności" dodaję osobno ochronę, mniej to może wygodne, ale lepiej kontrolowalne. Choć do nowinek podchodzę z nadzieją, ale jestem megasceptykiem i wolę się dobrze przyjrzeć, z czym będzie mi dane się "bujać".

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.