Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 24 Jun 2017 20:52:50 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 24 Jun 2017 14:57:25 +0200
 doszła do mnie wiadomość <2ocg79iit0dr$.1f4bkbkukuu9x.dlg@40tude.net>
 od " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>  :
>Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Adam
>naskrobał(a):

>Po skopiowaniu system nie wstał :(

Dziwne, czym to kopiujesz, i czy po przekopiowaniu zostawiasz
podłączone oba dyski wybierając uruchamianie z drugiego dysku w
biosie?
Miałem podobne jazdy ostatnio, jak zostawiłem podłączony dysk
źródłowy, to system nie chciał się uruchomić z dysku docelowego.
Po odpięciu źródłowego działa ok.
Nie sprawdzałem, ale może GUID na partycjach obu dysków był taki sam.