W dniu poniedziałek, 27 marca 2017 08:18:31 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> W dniu 2017-03-24 o 22:43, Animka pisze:
> > W dniu 2017-03-22 o 12:20, Piotr B. [pb2004] pisze:
> >> "Błąd Usługi kopiowania woluminów w tle: Błąd wywołania procedury
> >> w Dostawcy kopii w tle {b5946137-7b9f-4925-af80-51abd60b20d5}.
> >> Szczegóły procedury: IVssSnapshotProvider::IsVolumeSupported()
> >> failed with 0x8000ffff [hr = 0x8000ffff, Katastrofalny błąd.]."
> >
> > Może w Usługach wyłączyłeś kopiowanie woluminów w tle.
> >
>
> Tam jest włączone.
>
> --
> Pzdr.
> Marek
Witaj Marek, ciekawy jestem, czy rozwiązałeś problem, bo mam dokładnie taki
sam. Byłbym wdzięczny za pomoc, jeśli udało się rozwiązać bez formatu.
|