Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] AOMEI Partition Assistant Pro Edition - za free
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sun, 25 Jun 2017 11:55:29 +0200

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości otctkch2ac5ooa0h157kjvls580vnllr4v@4ax.com">news:otctkch2ac5ooa0h157kjvls580vnllr4v@4ax.com...
Po odpięciu źródłowego działa ok.
Nie sprawdzałem, ale może GUID na partycjach obu dysków był taki sam.

Bo ja wiem... Jak kopiowałem dyski posektorowo, to drugi uruchamiałem pierwszy raz samotnie, a potem zapinałem stary dysk i nic się nie gryzło, mimo z pewnością identycznych ID partycji, czy co tam jeszcze. Jedynie niekiedy trzeba było podpis dysku wyczyścić, ale, jeśli kopia była posektorowa, to podpis już był.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.